Alla inlägg den 13 juni 2008

Av Drina - 13 juni 2008 21:33

När jag var liten hade vi en kaktus hemma som kallades "fule fan". Jag vet inte vem som kom på namnet men det passade. Kaktusen var verkligen ful. Men det värsta med den fule fan var taggarna. De var små, näst intill osynliga och de var många. Dessutom var de giftiga, stack man sig fick man leva med ett inflamerat, svullet, kliande helvete. Eftersom taggarna var små och näst intill osynliga var det inte det enklaste att få bort dem heller.

Usch så jag hatade den där kaktusen!


Varför väljer man frivilligt att ha en sån ondskefull växt i sitt hem?

Det är en av de stora gåtorna från min barndom. 

Av Drina - 13 juni 2008 17:19

Ni är förjävla dåliga på att leta. Min kamera är fortfarande borta.


Vad har ni gjort hela dagen? 


Av Drina - 13 juni 2008 13:22

Om det nu är nån som bryr sig så är det fritt fram att tycka synd om mig. Eller berätta för mig var den är. Eller ge mig en ny..


Jag går ner på byn och försöker hitta nån att leka med så kan väl ni leta så länge? 

Ovido - Quiz & Flashcards