Alla inlägg den 7 juni 2008

Av Drina - 7 juni 2008 23:15

Jag har fått en liten påminnelse om varför jag inte sysslar med sånt oftare..

Av Drina - 7 juni 2008 10:38

Häromdan när jag var på väg ner på byn såg jag Gunnar puttra förbi på E14 med sin lilla permobil.


Han är typ 100 år, snacka om daredevil! 

  

Daredevil-Gunnar
 

Av Drina - 7 juni 2008 10:28

Jag har inte aftonbladet plus så jag kan inte läsa den här krönikan/artikeln men rubriken som sådan fär mig att tänka en sak:

No shit Sherlock! 

  

 

 

 

 

 

Såvida det inte finns lejon, tigrar och björnar bakom dörren. Då kan det vara bra om den är stängd.

Av Drina - 7 juni 2008 00:21

I ett svagt ögonblick har jag tydligen råkat säga till Kissapan och Mattis att jag gärna kommer och hjälper dem med huset nån dag.. Den dagen är nu imorgon (eller idag, klockan är ju efter tolv).


Det ska bli spännande..

Nu måste jag plocka ihop nån passande outfit för kroppsarbete.

Ovido - Quiz & Flashcards