Alla inlägg den 4 maj 2009

Av Drina - 4 maj 2009 20:55

Jag har blivit kär. För att ni verkligen ska tro att jag håller på att förlora förståndet kan jag lägga till att jag har blivit kär i en borste för hundar. Föremålet jag fallit för heter FURminator och hjälper Storsas underull att trilla av som genom ett trollslag. Ett väldigt hårigt trollslag men ändå..


Helt fantastisk är den och det får jag inte ens betalt för att skriva, den är verkligen det! 


Svindyr är den också, åtminstone om man köper den här i sverige. Jag var påväg att shoppa loss på den i en djuraffär härom veckan men där kostade den 695kr vilket är bra mycket mer än vad min ekonomi tillåter så istället gick jag in på ebay och fick den för 250kr inkl frakt från usa. Lätt väldigt värt det. 



I övrigt har det inte hänt så mycket. Min långhelg var fantastisk med underbart väder och en massa häng i gäng. Idag var det dags för skola igen och vi hade utvärderingar med våra instruktörer. Jag fick en massa bra kritik (till skillnad från förra gången) så det känndes bra. Finns såklart en massa att träna på och förbättra men det går åt rätt håll.


Nu är det bara två veckor kvar på  den här fasen, sen bär det av till sthlm för en veckas OJF (On the Job Familiarization) på bromma flygplats.

Ovido - Quiz & Flashcards