Alla inlägg under maj 2008

Av Drina - 27 maj 2008 09:50

Alltså jag vet att jag inte är nåt textboksexempel på vänlighet men de senaste dagarna har jag tydligen blivit riktigt elak. Eller så har folk börjat säga ifrån..


Eller så tycker folk inte att samma saker är kul som jag tycker.. är kul.. (fan vilken konstig mening)


Nu ska det bli bättring iaf, jag är på väg till Sällbacken på rehabilitering.

Av Drina - 26 maj 2008 22:56

Skrev nånting jättelångt och skitkul men lyckades radera det..


Hatar när sånt händer, nu tänker jag sura men jag tvivlar på att det kommer att hjälpa.

Av Drina - 26 maj 2008 18:58

Kampen fortsätter!


Det blev en kladdig mustasch idag men ni får nöja er med den

Kladdig mustasch

Av Drina - 26 maj 2008 16:24

Om jag mot all förmodan nu inte blir flygledare så vill jag jobba på Googles kontor i Zurich istället.

Av Drina - 26 maj 2008 03:20

Nu tycker jag att vi går och lägger oss. Trots att vi är arbetslösa och inte har något vettigt att göra imorgon.

Av Drina - 25 maj 2008 13:00

Det är så fint väder idag så jag bestämde mig för att stanna inne och kolla på tv. På femman är det ett jättebra program om idrottande barn och deras föräldrar. Väldigt vettigt men jag tycker att barnen har lite väl mycket fritid.


Åttaåringar ska inte ha fritid. De ska arbeta hårt!

Av Drina - 24 maj 2008 15:48

Charlotte Perrelli brukade tydligen leka Carola när hon var liten.

Hennes dröm var att få vinna melodifestivalen precis som Carola gjorde med låten Främling, och med ett hopprep i handen lekte hon alltså att hon var Carola.


Ok, nu har jag kollat på Carolas framträdande från 1983 och hon hoppar minsan inte hopprep NÅNSTANS!? 

Ovido - Quiz & Flashcards