Alla inlägg den 17 maj 2008

Av Drina - 17 maj 2008 23:14

Sverige skulle tydligen inte vinna nån bronsmedalj heller. Har suttit och slökollat på matchen och samtidigt kollat sportbladets uppdatering, jag vet inte om Emil Karlsson som skrev uppdateringen har grymt mycket humor eller är grymt torr. Det kan som tolkas på båda sätten. Eller så är jag bara övertrött efter en dag fylld med ingenting.


Av Drina - 17 maj 2008 20:46

Jag har helt gått ner mig i arbetslöshetsträsket. Alltså, jag vet att jag klagade tidigare över att jag har så tråkigt nu när jag inte har något att göra på dagarna men jag ska fan inte klaga. När jag väl har något att göra så skiter jag i det för att jag inte har lust.


Idag tex hade jag massor med saker att göra som jag ville ha gjorda innan jag åker till stan imorgon men har jag gjort nåt? Nä. Jag har suttit på tjuvlyssnat.se och drivit med idioter tills de började gråta.

Det var kul men jag känner att det nog inte räknas som en "vettig sysselsättning".

Av Drina - 17 maj 2008 14:19

Jag tror att det miss Mariah egentligen var ute efter här var att få nån att gå på toaletten tillsammans med. Alla vet ju att tjejer alltid går på toa två och två (minst) och har man då inga tjejkompisar att ta med får man väl anställa en "vakt".

Av Drina - 17 maj 2008 13:38

Jag pratade med min bror igår och plötsligt kommer han på att jag borde bli ihop med hans kompis Patrik. Orsak? Jo för då skulle han och Patrik "nästan bli släkt".


Jag tycker att han kan bli tillsammans med Patrik själv, då skulle de bli "precis som släkt".

Ska träffa honom imorgon, tänkte lobba lite för den idén då. 




Om min bror blir ihop med Patrik kommer jag och Patrik "nästan bli släkt". Coolt. 

Ovido - Quiz & Flashcards