Alla inlägg den 24 april 2008

Av Drina - 24 april 2008 19:15

Jag skrev om man tänker på saken ur hundavelsperspektiv.

Inte att jag går omkring och gör det. Självklart vill folk skaffa barn och då får de väl göra det.


Jag jämnställer inte människor och hundar så då borde inte ni läsare göra det heller. Det är faktiskt två helt olika saker att vara hund och att vara människa, det har jag läst i en bok.

  


Ja, jag har ju då fått en del bitska kommentarer på mitt förra inlägg. Vet inte om jag vill publicera dem eftersom jag starkt ogillar kritik från anonyma. Vågar man inte stå för sina åsikter borde man kanske inte skriva kommentarer i folks bloggar..?

Jag har iaf bland annat fått en omtänksam fråga om jag "var riktigt frisk" och det kan jag svara att jag är.Var ju på värsting-super-duper-läkarundersökningen härom veckan och fick intyg på att jag var just riktigt frisk.

 

Jag känner mig förvisso lite snuvig just nu men det är nog bara pollen.

Av Drina - 24 april 2008 16:55

http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article2325989.ab


Om man tänker på saken ur hundavelsperspektiv så är det faktiskt riktigt elakt att sätta tre barn till världen när föräldrarna inte är tipp topp som avelsmaterial. Stackars ungar..

  


Skönt iaf att den här familjen väljer att "anpassa sig efter naturen". Jag har sett allt för många insändare till div tidningar från folk som tycker att man borde hugga ner alla björkar och asfaltera hela världenför att deras besvär ska minska.

Av Drina - 24 april 2008 14:20

Information till föräldrar från Tappströmsskolan. Jag har en kompis som gillar triple five soul, jag har aldrig ens tänkt tanken att hon är en sån där som klottrar och gömmer knark i fickorna..


Sen hade jag iofs ingen aning om att klottrare och knarkare var samma sak. 


Man lär sig mycket när man surfar på internettet! 

Av Drina - 24 april 2008 13:20

Jag tänker ofta att jag ska göra saker som jag sen inte gör men eftersom jag tidigare tänkte att jag skulle göra det så tror jag att det har blivit gjort.
 


Förvirrande? Så är det. 

Ovido - Quiz & Flashcards